ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

Naučite da šijete

10/07/2013

Provedite vreme na kreativan način i upoznajte se sa osnovama šivenja kroz izradu prelepe letnje tašne. Radionica je namenjena apsolutnim početnicima i idealna je za dobar provod sa najboljom prijateljicom ili za maštovito zajedničko provedeno vreme mame i ćerke. Detaljnije informacije o radionici možete naći na blogu Studija Lenart.
 
 
 

6 comments:

Sandra Pecić said...

Patim:(

7/11/2013 1:24 pm
ljubinka said...

Lepo se družite.:)
Kako mi je mašina pored igala najbolja drugarica,da sam bliže svratila bih na kafu.:))

7/11/2013 1:38 pm
Biljana said...

Lenka, tasna ti je prekrasna, zelim Vam ugodno i kreativno druzenje:)

7/11/2013 5:19 pm
Anonymous said...

Da li moze kroj za ovu tasnu? Hvala unapred!!!

8/30/2013 6:14 pm
Prxy said...

Prelepo je sve sto radite!!! Ja sam pocetnik u sivenju i molila bih vas da postavite kroj za ovu prelepu tasnu.Hvala i puno pozdrava!!!

8/30/2013 6:18 pm
Anonymous said...

Pozdrav, zanima me da li neko ima iskustva sa sivacim masinama? Zeljela bih da pocnem da sijem pa me interesuje koje su sivace masine dobre. Na internetu sam nasla povoljnu masinu Bagat Leti JH 680, ali nisam nista nasla o njoj i ne razumijem se u sivace masine.

Ova: http://www.pik.ba/artikal/9349742/sivaca-masina-bagat/

Hvala unaprijed !

10/28/2013 2:22 pm

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB