ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

KURS ŠIVENJA I KROJENJA - iskoristite junski popust

10/06/2013

Leto je najbolje vreme da se oprobate sa iglom i koncem jer preslatke letnje tkanine prosto mame da ih oblikujete u neku lepršavu suknjicu ili haljinu. U periodu od 15.06.2013. - 15.07.2013. u Studiju Lenart kursevi šivenja i krojenja su jeftiniji za 8% pa cena kursa iznosi 11 000din. i može se platiti u dva dela.
 
 
Detaljne informacije o programu kurseva šivenja i krojenja možet pronaći OVDE.
 
Dodatne informacije i rezervacije:
tel: 011/33-46-982 i 064/16-73-681,

Studio Lenart se nalazi u samom centru grada, u ulici Majke Jevrosime 18.

 

6 comments:

Anonymous said...

Svakako sam htela kod vas na kurs jer sam čula divne stvari o vašem studiju, a izgleda da je sada i pravo vreme. :)
pozdrav, Milena Starčić

6/11/2013 9:56 am
Snežana Maricic said...

Želim ti puno uspeha u radu!
Napisla sam u postu kako je moja ćerka bila zadovoljna i srećna, a kad je ona zadovoljna, to znači da je kod tebe zaista savršeno!
Hvala ti puno!

6/11/2013 12:09 pm
Anonymous said...

draga Lenka, da li bi mi mogla reci nesto o masini marke privileg
konkretno ovaj tip http://www.pik.ba/artikal/7279587/privileg-sivaca-masina/
da li su dobre masine, kakve su im stopice, jesu li snap-on ili sto se mijenjaju cijele?
Hvala unaprijed

6/12/2013 6:07 pm
Lenka said...

Privileg mašine su bile solidnog kvaliteta, a koliko vidim ova ima i lep izbor bodova. Kada je u pitanju polovna mašina teško je proceniti sa slike da li je dobra ili ne jer nikada ne znate koliko i kako je korišćena. Ove mašine imaju snap on stopice.

6/12/2013 6:26 pm
Lenka said...

@Snežana Maričić
Hvala draga Neno, moram i ja pohvaliti Andđelku da je bila super vredan đačić :)).

veliki pozdrav

6/12/2013 6:28 pm
Dragana said...

Draga Lenka,
Danas sam dobila mašinu za šivenje na poklon.Znam neke osnove i par puta sam uz maminu pomoć sašila par stvarčica, ali bih jako želela da upišem kurs i usavršim sve tehnike šivenja.Jako mi je krivo što nismo malo bliže, da bih mogla kod vas upisati školu, pa sam htela pitati da li možda ima neke šanse da otvorite školu i u Kikindi?Puno pozdrava!!!!

9/04/2013 5:57 pm

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB