ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

Kroj za kuhinjsku kecelju

25/04/2013

Izrada kuhinjske kecelje je idealan projekat za sve početnike u šivenju i krojenju. Priloženi kroj je najosnovniji kroj kecelje tako da se svako prema svojim afinitetima može poigrati detaljima i dobiti unikatnu drugaricu u kuhinji.
 
 
Pored mašine za šivenje i konca u odgovarajućoj boji za telo kecelje biće vam potrebno parče pamučne dezenirane  tkanine veličine 90 x 70cm; za džep i trake upotrebiti jednobojnu tkaninu veličine  50 x 70cm.
Složiti dekorativnu tkaninu po dužini na pola licem na lice tako da naličje tkanine bude okrenuto ka spolja. Postaviti papirni kroj na pregib tkanine po dužini i kredom oko kroja ucrtati dodatke za šivenje kao što je označeno na slici dole (gornja ivica 2,5cm, porub 3cm, bočne strane 1,5cm). Iseći kroj od tkanine prateći kredom ucrtanu liniju dodatka za šivenje.
 
 
Džep, trake za vezivanje u pojasu i traku koja ide oko vrata iskrojiti prema dimenzijama sa slike. U ove dimenzije je uračunat dodatak za šavove. Uz gornju ivicu džepa uračunat je dodatak od 3cm za porub otvora džepa.
 
 
Kroj je u PDF formatu i možete ga preuzeti pritiskom na dugme u obliku strelice u desnom donjem uglu.
  


Posle šivenja obavezno isprobati kecelju u kuhinji :))

 
 


 

17 comments:

Hana said...

Hvala na kroju. Stvarno mi treba jedna ovakva jer su kupovne mnogo malene.

4/25/2013 8:55 pm
Drangulije said...

Zanimljivo je da skoro nikada ne koristim kecelje :P
Jesam nekada davno pokusala, ali mi je nesto smetala... pa valjda zato. No istina je da su vrlo korisne, a ovako, sa ovim dezenima prikazanim kod tebe, i vise nego lepe :)

4/25/2013 9:02 pm
Villa-loredana said...

uz pripravu nekog dobrog kolača..... pozdrav. Loredana.

4/26/2013 12:32 am
dragicap said...

Sjajno ,ovoga puta poseban akcenat na tehničku obradu ! Sve pohvale .Ja se nekad ,zbog racionalnosti materijala koristim i drugim modelom ...ali sve je jednostavno kad znaš !Pozdarv Lenka ... ne znam šta se dešava na mom blogu te se opet tvoj komentar ne može registrovati ?!
jutros sam ga pročitala na tel. ali na kompu ga nema a nisam ga obrisala ,dok svi drugi pročitani ,,stoje ,,?!

4/26/2013 8:45 am
bensedin art said...

Kecelja mi je neizostavni deo garderobe i baš ovih dana mislim da je malo obnovim:)))!

4/26/2013 10:05 am
Printingtextil Natasha said...

Ideja je divna, odavno planiram da sasijem jednu i nikako... Mene zanima, ako nije problem, kako postaviti ovakav pdf file da drugi mogu odmah da ga koriste? Ja sam na blogu svasta korisno postavljala za stampu ali imam problem jer mora da se registruje svako ko hoce nesto da odstampa sa mog bloga. Ja bi htela ljudima da pojednostavnim u vidu ove tvoje ideje? Da li da odem na box sajt ili? Unapred hvala. Inace, ovaj divan blog pratim odavno, jako je koristan i kreativan, svaka cast!

4/26/2013 11:33 am
ana@carpe_diem said...

ja ne mogu bez pregače! nosim je skoro cijeli dan, kod kuham, perem, ali i dok čistim.
hvala ti na ovome!

4/26/2013 11:33 am
Printingtextil Natasha said...

Nasla! Boxcloud! Super korisna stvar!

4/26/2013 11:39 am
Lenka said...

@Printingtextil Natasha
vidim da si se brzo snašla :))), Box servis je stvarno super stvarčica i neverovatno olakšava deljenje sadržaja.

4/26/2013 8:02 pm
nail crazy said...

ja sam toliko smotana da bez pregače ne bih imala nijedan neflekani komad u garderobi, stvarno ne znam šta bih bez njih :D
i zadnjih par godina ih sama šijem moram se pohvalit malo ;)

4/26/2013 8:19 pm
Majto said...

Za nas početnike u šivanju odlična ideja i hvala ti na kraju!!! Vrijeme je da konačno i isprobam svoju novu mašinicu :-)

4/28/2013 3:47 pm
illy said...

Super kroj, mogla bih ga iskušati. Pratim ovako koristan blog odmah :D

Moj nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

4/30/2013 8:47 pm
Marina said...

I ja sam zavisnik od kecelje...Kod kineza sam videla samo sintetičke, ne znam čemu služe, kad ne možeš ruke obrisati o nju :)
Nameravam od dečje posteljine sa dezenom Sunđer Boba sebi skrojiti kecelju...

5/02/2013 1:42 pm
My sister is Margaret said...

Divno!!Ovo je uvek i svima nama potrebno, jos samo naci tako neki zanimljivi materijal i izgled bude potpuno zabavan!!
Super ideja!! :)

5/02/2013 10:20 pm
Tijana Momcilovic said...

Super ideja:)

http://itsmetijana.blogspot.com/

5/04/2013 5:44 pm
RadArta said...

Mislim da je vreme da i ja sasijem sebi jednu :)...Odlican post!

5/22/2013 8:51 am
Anonymous said...

Ma preslatko, idem da šijem svoju keceljicu po datom kroju...

2/17/2014 9:44 am

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB