ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

Eksperimenti sa papirom

07/03/2013

U slobodno vreme najviše volim da eksperimentišem sa papirom, pogotovu onim iskorišćenim. Iscepkane komade bojim i slažem u novu celinu a zatim ih prošivam mašinskim i ručnim bodovima. Mogućnosti su neograničene i svaki komad je jedinstven po strukturi. U većini slučajeva na ovaj način nastale listove koristim za izradu korica za albume za slike.
Veliki sam ljubitelj zime i snega pa je i ovaj list inspirisan bojama zime.
 
 
U isčekivanju proleća i toplijeg vremena nekako su se boje same složile i nastao je list papira pun neke životne energije koja tek treba da oživi svet oko sebe.
 
 
Uvek sam imala problem sa jutarnjim buđenjem i niskim nivoom energije u prepodnevnim satima pa je ovaj list nastao kao simbol živahnosti i nalazi se na koricama mog rokovnika.
 
 
Uvek me oduševi kako odbačene stvari mogu da dobiju novi život, čini mi se i bolji od starog ...
 
 
 

6 comments:

nail crazy said...

super ideja... imam i ja problema s jutarnjom shemom ;)

3/08/2013 12:02 am
Slavica said...

jako interesantno!

3/08/2013 12:36 am
dragicap said...

Fantastično ! ... upravo sam i ja juče nešto slično radila ,ali ,iskreno ,za ova umetnička dela ja sam djak prvak :) .Veliki pozdrav !!!

3/08/2013 8:23 am
Drangulije said...

Mnogo dobre ideje... Hvala ti na deljenju!
Nekako, drugi papir po redu, me je totalni probudio :) Šta sve čine vesele boje... :)

3/08/2013 10:39 am
Iskrica said...

Savršeno. Najiše volim kad od nečega starog napravim nešto sasvim, sasvim novo. Najviše volim kad mi kažu da to nema pojma, što u prevodu znači "nisi normalna", a više od toga volim zadivljene poglede kad vide finalni proizvod.

3/08/2013 4:33 pm
Maite - vitoma said...

Estupenda idea.

3/09/2013 9:34 am

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB