ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

Pozamanterija Kaja

16/10/2012

Pozamanterija Kaja važi za jednu od najpopularnijih prodavnica raznih potrebština za ručni  rad u Beogradu. Širok asortiman sa akcentom na kvalitet proizvoda i više nego povoljne cene glavni su razlog što se većina potrošača odlučuje baš za ovu prodavnicu.


U Kaji možete naći konce, vunicu, dugmiće, rajsferšluse, igle, ukrasne trake, razne dekorativne elemente, špenadle, makaze...
Kaja se nalazi na dve adrese:
* Dositejeva 6, Zemun, tel. 011/316289​8
* TC Stari Merkator, Novi Beograd, I sprat, tel. 011/260682​1


6 comments:

AnaMB said...

Draga Lenka,
svrati na moj blog, imaš nagradicu
http://carpe-diem-anamb.blogspot.com/2012/10/blog-award.html
pozdrav, Ana

10/16/2012 5:19 pm
Snezana Maricic said...

Poznata mi je ova pozamanterija, po nekad nešto kupim tu, a u Gospodskoj u Zemunu postoji isto tako dobro snabdevena pozamanterija Maja. načula sam da je vlasnik isti, i ja češće kupim u Maji, jer radim u Gospodskoj, pa mi je bliže :)

10/16/2012 10:45 pm
Bernadett said...

Hvala za adresu i broj telefona.
Moj velik problem je,sto u Srbiji ne mogu da nadjem radnju ,koju ima online prodavnicu i prodaju kvalitetne vunice i DMC konce.Trazeci jednu takvu prodavnicu sam nasla ovaj blog.
U vecim slucajevima nabavjam iz Madjarske i razmenjujem iz Francuske,da bi imala potrebne stvari za moj hobbi...
Zivim u jednom malom selu u Vojvodini i u okolini nemamo takvih radnji...

Sa ozdravom.:)
Bernadett

10/18/2012 10:48 pm
Ljilja said...

Ovde stalno kupujem, iako mi nije ni malo blizu. Imaju sve zivo! Cene su im vrlo pristojne.

10/31/2012 1:50 pm
Ivana Grcic said...

Postovanje svima,
Ja sam totalni laik sto se tice sivenja,ali imam jaku volju da naucim.Cak sam i narucila sivacu masinu koja treba da stigne pocetkom sledece nedelje.Volela bih ako neko moze da mi pomogne oko nekih sitnica.Gledala sam razne video snimke na internetu i prilikom pravljenja vecine dekorativnih sitnica od tkanine koristi se tanki beli filc.Interesuje me da li se on kupuje u radnjama sa metrazom ili negde drugde posto online nisam uspela da ga nadjem.Imam ja jos mnogo toga za pitati,ali neka ovo bude za pocetak.
Veliki pozdrav Ivana

11/08/2012 1:32 pm
Anonymous said...

Pozzz svima,
Da li neko moze da mi kaze gde mogu nabaviti filc u svim bojama, tj dosta boja :) Po mogucstvu online , nisam iz Bg-a :(

10/24/2013 3:33 pm

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB