ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

KURS PLETENJA

07/06/2013

Kursevi pletenja i heklanja u Studiju Lenart održavaju se tokom cele godine. Početni  kurs pletenja namenjen je kako apsolutnim početnicima tako i onima koji vladaju najosnovnijim pletačkim znanjem i žele da ga osveže i unaprede.


Početni kurs pletenja koncipiran je tako da polaznici pored najosnovnijih veština u pletenju( započinjanje rada i pletenje pravo i krivo) ovladaju i naprednijim tehnikama kao što su dodavanje i oduzimanje petlji, pletenje po šemi, pletenje uzoraka u boji, kružno pletenje,izrada rupica, spajanje pletenih delova ušivanjem u celinu... Stečena znanja će biti praktično primenjena kroz izradu raznih interesantnih projekata po izboru polaznika kao što su cvetovi, patofne, tašna, kapa,interesantne igračke...


    PROGRAM POČETNOG KURSA PLETENJA  

- uvod u materijal i pribor za pletenje
- namicanje petlji na igle i započinjanje rada
- osnovni bodovi (bod pravo i bod krivo)
- izrada mustri kombinovanjem osnovnih bodova
- pletenje po šemi
- završavanje rada, tj. skidanje pletiva sa igala
- dodavanje i oduzimanje petlji na početku, na kraju i u sredini rada
- spajanje pletenih delova u celinu
- izrada pletenice
-kružno pletenje na tri i više igala
-izrada rupica
- pletenje uzoraka u više boja
 

Gradivo se usvaja kroz izradu jednostavnih projekata po izboru polaznika kao što su patofne, grejači za ruke,  kape,cvetova, tašne...
Polaznici od škole dobijaju klupko vune, igle za pletenje. Obezbeđena su i uputstva.

Početni kurs pletenja sastoji se od 20 časova.Časovi se održavaju jednom nedeljno u trajanju od po 3 sata. Cena kursa je 5000din. i može se platiti u dva dela.
Termini radnim danima su pre podne od 10.00h - 13.00h a posle podne od 18.00h - 21.00h.
Subotom nastava se odvija pre podne od 11.00h - 14.00h a posle podne od 17.00h -20.00h.

 Dodatne informacije i rezervacije na tel. 011/33-46-982 i 064/16-73-681,
 
Studio Lenart se nalazi u samom centru grada, u ulici Majke Jevrosime 18.

9 comments:

nail crazy said...

grozna sam, dok sam bila cura sam plela, a otkad imam klinca (koji je već veeeeeeliki) nisam igle uzela u ruke... nekako sam izgubila tu naviku, žao mi je :(

10/10/2012 8:52 pm
Villa-loredana said...

Već vidim prekrasno druženje uz pletenje. Ugodnu zabavu i mnogo upisanih pletilja. Pozdrav. Loredana

10/11/2012 12:07 am
Anonymous said...

Ja se sigurno prijavljujem. Ovo je najbolje osmišljen kurs pletenja u gradu!

10/11/2012 12:35 am
ljiljapax said...

Lenka molim te ostavi jedno mesto za mene :)). Iduće nedelje završavam srednji kurs šivenje i krojenja pa bih htela pre nego krenem na viši da se posvetim malo i pletenju jer mi se sviđaju ove patofnice i igračke, super za moju bebironku!

10/11/2012 1:53 pm
Nely said...

Barem da sam vam bliže,krasan kurs pletenja,lijepu zabavu vam želim:)

10/11/2012 6:55 pm
Snezana Maricic said...

Želim vam uspešan kurs.
Ja bih želela na kurs dekupaža, iako znam neke osnove, ali nikako ne mogu. Verujem da će biti bolje :)

10/12/2012 11:46 pm
Katarina K said...

Kakav predivan blog, prepun lepih i korisnih ideja. Tako mi je drago sto sam se nasla ovde, posto se iz hobija bavim sivenjem i pletenjem, pa cu svakako nauciti dosta toga korisnog.

10/14/2012 12:29 pm
Biljana said...

Svaka cast Lenka, zelim ti puno polaznika i ugodno druzenje:-))

10/14/2012 6:14 pm
ml254 said...

Ja sam upravo krenula na kurs i već na prvom času naučila klot i frket i da počnem rad, presrećna sam!

11/19/2012 5:47 pm

Post a Comment

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB