ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

Cice i iglice

19/10/2012

Da li se sećate čuvenih papirnih lutkica iz Politikinog Zabavnika? U vreme mog detinjstva one su bile pravi hit. Stranica pod nazivom OBUCITE CICU uvek se željno isčekivala. Devojčice su na najvećom pažnjom isecale ove papirne lepotice, oblačile ih u razne interesantne haljinice, precrtavale ih na papiriće i kreirale nove haljinice. Ako želite da se podsetite starih vremena evo nekoliko lutkica koje mogu da se odštampaju.
Kliknite na slike za uvećanu verziju za štampu.








23 comments:

Drangulije said...

Jaooo, kakav povratak u detinjstvo :) <3

10/19/2012 2:27 pm
Iskrica said...

Da, sećam se, kako se ne bih sećala. Bile su stvar zbog koje sam počela da štedim, odricala se slatkiša, jer su kasnije bile samo lutke u prodaji u kompletu sa odećom, naravno. To je ličilo na slikovnicu. Bili su to prvi kreativni koraci većine nas, jer drugog izbora nije ni bilo. Ustvari, nije to bilo kao danas.

Hvala ti za sličice, veruj da ću ih isprintati sa zadovoljstvom.

10/19/2012 2:33 pm
Katarina K said...

Postoje i sada ove papirne lutke i takodje izlaze u Zabavniku, ali su malo drugacije. To su uglavnom poznati likovi iz sveta sou biznisa. Ove su, naravno, neuporedivo lepse. Podsecaju me na divne ilustracije Marije Paskval. Prosto mi dodje da se igram...

10/19/2012 2:49 pm
Kristina Uvodić said...

Imam ih još i danas ;)

10/19/2012 3:24 pm
Elmedina Tiric said...

Naravno da se sjecam. Bas sam volila sam kad mi dodju u casopisima :)

10/19/2012 5:33 pm
Renata said...

Ovo je stvarno super...naravno da ih se sjećam...obožavala sam se igrati s njima:)

10/19/2012 5:47 pm
AnaMB said...

kako se ne bih sjećala, mama mi ju je ljepila na karton da se ne raspara. sad mi je žao što su moje cure prestare da se ovim igraju :(

10/19/2012 6:07 pm
Emica said...

extra!!! :)
ja sam svoje nedavno pronasla...
dala sam ih maloj rodici ali to njoj nije zanimljivo jer sad vise nista nije interesantno kad sve imaju

10/19/2012 7:33 pm
Bernadett said...

A one knjizice,nedavno je moja sestra kupila mojim cerkicama,jos uvek postoje.

10/19/2012 11:14 pm
Jelena Mitic said...

Prelepo! Ja sam ih kao mala obožavala! :)

10/21/2012 6:45 pm
DIE said...

Bas sam se raznezila, kako sam ih samo zeljno cekala u sledecem casopisu. Kiss za post

10/21/2012 7:06 pm
nail crazy said...

jooooj, koliko smo vremena na ovo trošile...
hvala ti na ovom nostalgičnom prisjećanju <3

10/21/2012 9:25 pm
HRANDICA said...

Predobro se sječam, zbog njih sam počela i ozbiljnije kreirati svoju odječu :) :).

10/22/2012 8:22 am
Јасна said...

Sećam se iščekivanja zabavnika, seckanja i sakupljanja ovih lutkica! Hvala ti na ovoj verziji za štampu!

10/22/2012 10:22 am
Handmade by Ika said...

Pre nekoliko dana sam se setila ovakvih papirnih lutkica,neznam da li se secate onih knjizica sa velikom lutkom,ja sam imala Saru i prosle godine je nadjem kod ulicnih prodavaca,ali je nisam kupila (TO SEBI NIKAD NECU OPROSTITI) :(((,posle je nisu vise dobijali.

10/22/2012 6:11 pm
Lyra said...

DIVNE SU! Obožavala sam ove lutkice kad sam bila mala, i ne tako jako mala ;) Baš lepo što si nas potsetila a njih!

10/22/2012 6:26 pm
Anonymous said...

Hvala za potsećanje. Obožavala sam ih i sada su mi drage. Kada me muž pita šta da obuče taj dan setim se 'Obucite Cicu'. Sledeći korak su mi bili modni predlozi u Bazaru. Pokušala sam da imitiram njihove crteže i pravim svoje. Ove Vaše ću proslediti prijateljici koja ima dve ćerke. Nadam se da će im se dopasti. Do početka kursa...Pozdrav, Jasminka

10/23/2012 11:42 am
Romana said...

Imala sam i ja jednu takvu lutku! Jao, kako mi je ovo probudilo uspomene! :)

10/23/2012 9:05 pm
Cekeruša said...

naravno da se sjećam cice, a bila je i lu.
cica je bila slatka, mala curica dok je lu bila zgodna odrasla djevojka. imala sam ih punu kutiju :)

10/25/2012 8:44 am
sanjaz said...

joj sjećam se cice veštice, i charlia browna... neke od njih, meni najdraže imam još i sada..

11/08/2012 3:37 pm
goga said...

Joj ovo je super!! Sjecam se da samgnjavila susjedu koja je to radila.. I onda smo nasetavale okolo sa tim lutkicama i pravile se vazne ;-)
p.s. imas nagradicu na mom blogu ;-)

11/29/2012 7:26 am
Branislava Kojadinovic said...

Kako je divan ovaj povratak u detinjstvo!:-)Jajoš uvek čuvam sve svoje lutkice!Najviše sam se njima igrala, čak ima crtala odeću i posle sekla.Najdraže su mi one iz edicije Marije Paskval,na žalost roditelji mi nisu kupili sve lutkice i sećam se da sam zbog toga bila neverovatno tužna. Sada ih tražim na Limundu, ali bezuspešno. Hvala Vam na ovim lutkicama,sa zadovoljsvom ću ih odštampati i poigrati se.:-)

3/10/2013 7:03 pm
Milijana Petrovic said...

kako su diivne!!! Ja se ne sjecam Cice, moguce da su bile dok sam jos uvjek kupovala i citala Mikijev zabavnik,umjesto Politikinog. Ali se sjecam da smo mladja sestra i ja (a starije sestre su nam pokazale kako) same crtale djevojcice i najraznovrsniju garderobu za njih. Koliko nam je to zabave donijelo, koliko maste i kreativnosti razvilo...

Hvala puno na ovim slikama, sa zadovoljstvom cu ih odstampati :)

4/05/2013 9:36 am

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB