ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

Kursevi šivenja i hobi zanimacija

28/09/2011

Početkom oktobra, u Beogradu u ul. Majke Jevrosime 18, počinje sa radom studio za šivenje i kreativni hobi Lenart. U okviru studija biće organizovani brojni kursevi i radionice na temu tekstilnog stvaralaštva i drugih hobi zanimacija.


Kroz interesantno koncipirane i brižljivo osmišljene programe polaznici će moći da savladaju šivenje i krojenje, konstrukciju i modelovanje odevnih predmeta, izradu tašni i šešira, modni dizajn, pačvork,slikanje na svilimašinski i ručni vez, pletenje i heklanje, filcanje, izradu nakita i modnih dodataka, dekupaždizajn enterijera... Kratke vikend radionice, prezentacije, hobi klub i dani otvorenih vrata pružiće vam najbolji uvid u razne kreativne zanimacije i inspirisati vas da uposlite prstiće i maštu. Poseban kutak biće posvećen dečijem tekstilnom stvaralaštvu.




U okviru studija biće pokrenut i časopis Lenart posvećen kreativnom stvaralaštvu.Na stranicama časopisa naći će se originalne ideje za šivenje, interesantni krojevi , razne pačvork teme, uputstva za izradu nakita i modnog aksesoara, šeme za pletenje i heklanje, filcanje... dekupaž, oslikavanje nameštaja... Prvi broj očekujemo početkom decembra.


... a ako smatrate da vladate interesantnom veštinom (izrada nakita, pletenje, heklanje, vez, slikanje na svili, dekupaž, oslikavanje nameštaja...) i da ste spremni da svoje znanje prenesete na druge možete postati jedan od naših saradnika i predavača.

Dodatne informacij možete dobiti putem telefona 011/33-46-982 i 064/16-73-681,
ili pišite na krpiceikonci011@gmail.com

Program i cenovnik za kurseve šivenja i pačvorka nalazi se OVDE.



36 comments:

dragicap said...

Divno Lenka ,ja sam i ličnom percepcijom koju znam da imam već predosećala da se spremate za tako nešto ,verovali ili ne !

Dosta puta sam rekla iskreno što sam mislila ,kao što ću uvek i činiti a sad želim samo jedno ...

puno sreće i uspeha u svim projektima koje planirate da realizujete ,od srca ...
Dragica Perović

9/28/2011 12:26 pm
Kristina Barać said...

Ovo je bas super! Steta sto ne mogu ad dodjem da ucim. Ali me zanima kako bi mogli da dodjemo do tog casopisa kad bude izdat? Da li ce ga biti u prodaji?

9/28/2011 12:32 pm
Miki said...

Cestitam,to je odlicno.Za casopis bicu uvek spremna,a za kurseve ,nazalost, sam daleko.

9/28/2011 12:49 pm
Mina said...

Gde mozemo pogledati spisak radionica, program, cene, i kada ce biti kratke vikend radionice, prezentacije, hobi klub i dani otvorenih vrata? Ili za sve gore navedeno da posaljemo mail?

9/28/2011 1:24 pm
nail crazy said...

super ideja, zavidim onima koji te mogu pratiti i uživo :-D

9/28/2011 1:28 pm
Arevilo said...

Divno! Blago onima koji ce moci da prisustvuju. Puno uspeha Vam zelim!

9/28/2011 1:37 pm
bensedin art said...

Puno uspeha želim:)!

9/28/2011 2:31 pm
melanzana said...

Ohohooo..bravo, čestitam ti draga Lenka i želim puno uspjeha u tvom daljnjem radu.

9/28/2011 2:39 pm
opereta said...

Sve najbolje, puno srece i uspeha zelim!

9/28/2011 3:31 pm
Drangulije said...

Bravo Lenka :) Puno uspeha :)

9/28/2011 3:48 pm
helic said...

Svaka čast na projektu, pun pogodak!!!
Već sebe vidim na kursevima - početno šivenje i krojenje, izrada tašni i šešira, pletenje, pačvork...
A vest o časopisu me je potpuno oduševila, zbilja je tako nešto potrebno kreativnim ljudima sa ovih prostora. Jedva čekam prvi broj,već brojim dane do izlaska, verovatno ću ga sanjati :))!
Želim vam srećan početak :))))))

9/28/2011 4:46 pm
Lenka said...

Drage moje devojke hvala vam na divnim rečima i lepim željama.

U planu su i putujuće kreativne radionice po Srbiji :))), na prvom mestu će biti program šivenja, pačvorka i dekupaža. Među prvima će biti radionice u Kraljevu tokom oktobra ili početkom novembra.

@Kristina Barać
časopis će biti u slobodnoj prodaji, a moći će i da se naruči pouzećem.

@Mina
pripremam program sa cenovnikom i u roku od 2-3 dana istaćiću sve pojedinosti vezane za kurseve i radionice na blogu (u pripremi je i internet strana namenjena studiju), uključujući i cene, rasporede, dane otvorenih vrata...

9/28/2011 5:27 pm
Anonymous said...

Ovo je predivno, i taman sam pomislila kako mi je žao što neću moći da pohađam neki od kurseva jer ne živim u Beogradu,kad u tvom komentaru Lenka stoji da će se organizovati i putujući kursevi i radionice po Srbiji :):D!!! Najzad i nas iz unutrašnjosti neko da se seti :))), hvala vam na tome. Časopis jedva čekam i sigurna sam da ću se pretplatiti od prvog broja :)!
Puno sreće vam želim u daljem radu!

Nataša Milić, Gornji Milanovac

9/28/2011 5:41 pm
RUZMARINKA said...

Sa 19 g sam završila tečaj šivanja, još se sjećam sreće i veselja kad sam sašila prvu suknju. Još je čuvam u ormaru. To mi je mjera . Kad mi postane uska , znači da moram skinuti koju kilu :)

9/28/2011 6:26 pm
Marija Rončević said...

Divna novost! Prvom priliko dolazim u posetu a mogu i da pomognem. :)))

9/28/2011 8:20 pm
by pure said...

puno uspjeha vam želim. nadam se da će biti puno slikica sa tečajeva :)

9/28/2011 8:26 pm
Naky handmade said...

Prelepo! Sad mi je zao sto nisam iz Bg-a :( kad ce biti u Nisu nesto?

9/28/2011 8:56 pm
Rea said...

Vau, koje doista kreativno kreativne radionice! Šteta što nisam u Beogradu. :) Neka prestavljaju oni koji su vrsni majstori, ja još ipak dosta toga moram naučiti. ;)

9/28/2011 9:01 pm
Tatjana said...

Puno uspjeha i ugodnog druženja vam želim Lenka!

9/28/2011 9:56 pm
Bilja said...

amo napred, oduševili ste me! jedva čekam izlazak prvog broja časopisa :))!

Bilja

9/28/2011 10:23 pm
Sanja said...

Ajmeee kako lijepo...poželjeh biti tamo :(
Odlična vijest za sve koji znaju i mogu prenijeti svoje znanje drugima, a i za one koji će puno toga naučiti! Posebno me veseli što će dio biti posvećen i djeci, to je za svaku pohvalu, jer mislim da danas djeca premalo toga znaju sami napraviti no vjerujem da ih samo treba potaknuti i ohrabriti da krenu, a ovo je pravi put! Sretno!

9/29/2011 12:43 am
Anonymous said...

Srecno i puno uspeha. Dali casopis ce moci da se kupi i u Skoplju? Koja bi bila cena?
Pozdrav, Liljana iz Skoplja.

9/29/2011 1:30 am
Design by Wendy said...

Divno! Nadam se da ću moći da učestvujem u kreativnoj radionici. Kada su mi saveti bili i više nego korisni ovako, preko interneta, ne mogu ni da zamislim koliko koristi živi kontakt i praktičan rad! Sada mi je najvažniji finansijki deo, tako da se nadam da će cene zaista stići za 2-3 dana, da mogu da znam na čemu sam.

9/29/2011 3:09 am
Jolanda said...

Željela bih biti s vama, ali nažalost to nije moguće. Puno ti uspjeha želim!!!!!!!!

Ugodan dan

9/29/2011 7:37 am
jubistacha said...

Odlično Lenka. Svaka čast. Želim puno uspješnih radionica i časopisa. U Zagrebu ima par sličnih radionica i već odavno imam u planu isprobati puno toga!

9/29/2011 9:49 am
masha said...

Iako sam već bila na jednom kursu šivenja pri narodnom univerzitetu znam da ću se sigurno upisati na vaš kurs. Sa vašeg bloga sam naučila više nego za trajanje celog kursa koji sam pohađala pri ovoj ustanovi gde su nam obećali kule i gradove a ni suknju za preko 40 časova nismo uspeli da završimo. Biće mi veliko zadovoljstvo da učim od nekoga ko je tako kreativan i nesebičan u prenošenju znanja :))))!

9/29/2011 3:21 pm
Nely said...

Divno Lenka ,želim puno uspjeha u daljnjem radu,projekt je zaista vrijedan svake pažnje..veliki pozdrav:)

9/29/2011 5:23 pm
RadArta said...

Ovo je prelepa vest!Mnogo mi je drago da si se odlučila na ovaj korak jer ti to stvarno možeš,umeš i znaš.Ja sam zainteresovana za obe varijante ...Želim ti uspešan početak!

10/03/2011 9:31 am
Anonymous said...

Draga Lenka, interesuje me da li postoji neki softver za izradu krojeva koji moze da se koristi na PC racunarima i ispusta na stampacu i ako ima gde moze da se nabavi?
Puno hvala!
Vesna

10/11/2011 9:39 am
Lenka said...

@Vesna
softveri za izradu krojeva postoje, ali su uglavnom namenjeni industriji tako da njihova cena nije sitnica (6000 - 25000eura).
Za kućnu varijantu postoje neki manji i malo jeftiniji programi ali oni još uvek ne pružaju mnogo mogućnosti u radu. Moj savet Vam je da naučite da radite u Inkspace programu. Ovaj program je namenjen izradi grafika u vektorskom formatu i besplatan je.Preko njega nacrtani kroj možete podeliti na listove A4 formata i štampati na štampaču.
A ako vas ipak i dalje zanimaju specijalni programi pošaljite mi vaš e-mail, a ja ću vam poslati detaljno objašnjenje o određenim programima i linkove do njihovih zvaničnih distributera.

10/13/2011 11:51 am
Anonymous said...

Draga Lenka, jedva cekam vas casopis, mozda prvi te vrste na nasim prostorima (a da nije uvozni) ! Ima li novosti kad bi trebao doci u prodaju?
Uspjesan rad!

12/27/2011 2:08 pm
Anonymous said...

Postovana,

Jos prije mjesec dana sam se interesovala za Vas kurs izrade tasni i sesira ali ni do danas nemam nikakvu informaciju od Vas. Molim Vas da bar ovdje objavite nesto o tome.

Hvala!

12/29/2011 1:38 pm
Lenka said...

Zbog povećanog interesovanja za kurseve šivenja do sada smo organizovali samo radionice izrade tašni jer nismo imali slobodnih termina za kurs izrade tašni i šešira. Nadam se da će se u narednoj godini ovo popraviti.
srdačan pozdrav, Lenka

12/29/2011 1:58 pm
Anonymous said...

Da li ima sanse da nam stignete i u Novi Sad, bilo bi lepo da i mi nesto naucimo.

5/29/2012 10:43 am
Iskrica said...

Ne možeš zamisliti koliko sam se obradovala! Novosti su sjajne, naročito mi se sviđa ideja o časopisu, jer sam ja već razmišljlala o pokretanju jednog takvog časopisa, ali nikako da se steknu uslovi, a ti kao da si pročitala moje misli.

Bravo za tebe i samo napred. Ako mogu da pomognem-tu sam!

10/25/2012 10:37 am
Anonymous said...

Ima li u prodaji Vaše knjige o šivenju? Gde može da se nabavi? Da li je časopis zaživeo?

Anđelka

10/25/2012 10:51 am

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB