ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

Igla i konac

12/09/2011

Moj izuzetno dugi odmor se završio ... Čaroliju bajkovitog morskog okruženja kvarila je jedino činjenica da uz mene nije bila i moja dobra drugarica, Madame Mašina za Šivenje.


Kako je vreme odmicalo sve više mi je nedostajala moja omiljena zanimacija sa iglom i koncem, i onda, od očaja, počeh da bockam papiriće iz čaopisa i pravim tzv. eko razglednice. Ovo je prva koju sam napravila.


Iz obližnjeg restorana nabavila sam stari stolnjak, ofarbala ga nes kafom, iseckala na veličinu razglednice i ukrasila papirićima i koncem. Kasnije se ovoj "akciji" očarano pridružila i moja ćerka ...


Ovaj robinzonski pravac u umetnosti jednostavno ne da da stanete sa bockanjem i dodavanjem detaljčića, i nekako otkriva činjenicu da su igla i konac moćniji od mača.


Konac, igla i papir su definitivno stvari koje bih ponela na pusto ostrvo : D!


... a sada lagano nazad u gradski život.

27 comments:

Јасна said...

Originalno, kao i sve do sada :) ! Pozdrav!

9/12/2011 10:22 pm
helic said...

Baš si nas dugo ostavila bez super ideja, ovo je fantastično interesantno zapažanje da su igla i konac moćniji od mača, sa njima se svašta može :)!!!
Ideja za bockanje bi lako osvjila prvo mesto u nekom eko takmičenju!

9/12/2011 10:44 pm
RadArta said...

Kreativni tandem je i bez mašine inovativan ...neverovatne ste u najboljem mogućem smislu!

9/12/2011 10:50 pm
Suzana said...

Lijepo da si nam se vratila. Znala sam ja da ne možeš dugo bez omiljenih alata. Rezultat je izvrstan!

9/12/2011 10:51 pm
Zondra Art said...

Svaka čast,prekrasno!!!
Drago mi je da si ponovo sa nama, puse:)

9/12/2011 11:07 pm
HRANDICA said...

Ovo je savršeno! Nadam se, da nisi napravila previše ovih unikatnih razglednica, jer za to ti treba puuuuuno vremena.
Dobrodošla.

9/12/2011 11:19 pm
eda said...

Mene si jednostavno očarala ovom razglednicom!!

9/13/2011 8:05 am
Nika said...

Ovisnik sam o kombinacijama papira i tkanine, pa još kad dodaš takve boje konca i bodove... očarana sam! I drago mi je da si se vratila jer nedostajali su mi tvoji postovi!

9/13/2011 8:43 am
Nasmijano nebo said...

uh, dobro je, već sam se zabrinula što te nema tako dugo.
ali, oprošteno ti je kad vidim kakve si divote radila, doduše iz očaja, ali tebi je očito, svaka situacija poticajna i inspirativna

9/13/2011 9:11 am
bensedin art said...

Mašta radi svašta:)! Divno si to uradila, a još više mi se dopada što se i podmladak pridružio.

9/13/2011 9:39 am
Marina said...

Baš si mi nedostajala. Već danima razmišljam kako te nikako nema :)
Dobro nam došla nazad, eko-razglednica je divna, nadam se da ćeš još koju podijeliti s nama... :)

9/13/2011 9:39 am
heklica said...

Eh da mi je ove godine jedan takav odmor... prelepa razglednica!

9/13/2011 10:41 am
Rea_nešto said...

Kreativno skroz! Hm, zar se čovjek na odmoru ne bi trebao odmarati?? :)) Ali razglednica je jedinstvena i prekrasna!

9/13/2011 12:24 pm
Drangulije said...

Dobro nam dosla nazad...
Fotografije mora i neba su prelepe... :)
Ali zato ovo malo cudno koje si napravila je fatazija :)

9/13/2011 1:02 pm
Tatjana said...

Eve to,napokon.Nadam se da si dobro i da si se odmorila!
Bolji naziv od Robinsonskog nisi mogla izabrati.Sve je rečeno jednom rječju,a ja sam očarana.

9/13/2011 1:45 pm
Nely said...

Ja sam očarana tolikom kretivnošću i originalnosti sa kojom praviš ove divote..vidi se da kretivna dušica nije imala mira niti na odmoru..nadam se da je ipak bilo vremena i za odmaranje i da punih baterija nastavljaš dalje...najljepši pozdrav:)

9/13/2011 1:49 pm
Anonymous said...

Super :)

9/13/2011 2:10 pm
Lilly... said...

Dobrodošla nazad! Drago mi je da si se vratila, jer baš si mi nedostajala... Puse! :)

9/13/2011 6:39 pm
melanzana said...

E pa dobro nam došla natrag!!!!
Eko razglednica ti je baš lijepo ispala.

9/13/2011 7:24 pm
Miki said...

Dobrodosla,nedostaja si nam.Sjajna ideja,kao i uvek,a i fotografije s mora su lepe...

9/13/2011 8:31 pm
nail crazy said...

ahahaha, nema odmora čini mi se ;-D
luda ideja, nešto ovako još nisam vidila :-)

9/13/2011 9:21 pm
Nena3110 said...

Ovo je zaista nešto izuzetno lepo, potpuno nova tehnika, potpuno me očarala!
Jako mi se dopada.
Bravo za tebe, jer uspevaš da na svakom mestu osmisliš neku kreativnu zanimaciju.

9/13/2011 10:44 pm
komar said...

Svaka čast - moram priznati da nije svatko sposoban iz očaja napraviti tako zanimljivo, jedinstveno djelo! Garant tu neće biti kraj priče i kad krećete na pusti otok ne zaboravite "Prijenosni kompjuter na sunčevu energiju"

9/13/2011 11:44 pm
Olija said...

Veselim se što si ponovno s nama. Jedva čekam nove ideje!
Pozdrav!

9/14/2011 10:06 am
an. said...

Prelijepo!!!!

9/14/2011 1:35 pm
RUZMARINKA said...

Kako godišnji brzo prođe kad se uživa. Šivanje, štrikanje i ostali kreativni radovi brzo uđu u krv i ne može se dugo bez toga. Ideja super :)

9/15/2011 3:54 pm
Villa-loredana said...

Hvala ti na posjeti i komentaru, sve čestitke na ideji , i perfa radu. Pozdrav. Loredana

9/26/2011 3:58 pm

Post a Comment

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB