ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

Bagat Jadranka uputstvo

15/04/2011

Neopisivom ljubaznošću jedne divne Milje dobila sam skenirano uputstvo za mašinu Bagat Jadranka.
Miljo najlepše Vam hvala na ovako divnom gestu :))).
Uputstvo se nalazi u PDF formatu i možete ga preuzeti OVDE.



11 comments:

Anonymous said...

Hvala i Milji na skeniranju i Vama na objavljivanju uputstva :)), bilo mi je nemoguće da ga pronađem za moju staru nasleđenu Jadranku.
Marijana

4/15/2011 5:23 pm
Suzana said...

Svi izrazi divljenja. Zašto ja ne znam šivati? Zato što mi nisu dozvoljavali da radim na mašini uz obavezno-strgat češ!Makni se!!!!!I tako godine prođoše............

4/15/2011 6:57 pm
Zondra Art said...

Ovo je prekrasno!
Zahvaljujem Milji na ovako lijepom upustvu.
Lijep i ugodan vikend ti želim:)

4/15/2011 7:28 pm
HRANDICA said...

Hvala ti na javljanju i želim ti prekrasan proljetni vikend...♥

4/15/2011 9:54 pm
olja said...

Uputstvo će potpuno obradovati moju prijateljicu koja ima nameru da počne da šije i ima staru jadranku bez uputstva. Hvala Milji i Lenki, predivne ste!

4/15/2011 11:12 pm
Nely said...

Ovo uputstvo itekako će dobro doći..hvala ti puno.i veeliki pozdrav ti leti:)

4/16/2011 4:10 pm
Anonymous said...

Ja nisam Srbin i zivim u Makedonije pa zato mozda i nema da pisem pravo srpski posho neznam, ali moja baka je bila srbinka i ima Bagat Jadranka, ali koga sije gornji konop ide normalno, ali drugi, dolnji konac uopste ne se sije, samo visi tako... Molim vas recite mi sta je skrseno i kako popraviti... Puno vam hvala odnapored.

8/31/2012 8:26 pm
Lenka said...

... ma super ste se snašli sa srpskim :))

Ja bih rekla da mora da se promeni grajfer, to je hvatač donjeg konca.Mislim da ćete morati da je nosite u servis.

pozdrav, Lenka

9/04/2012 5:53 pm
Anonymous said...

Jel zna neko da li Jadranka ima jos neki bod osim ravnog?
Pozdrav

12/02/2012 11:05 pm
Lenka said...

Jadranka ima samo ravan bod.

12/02/2012 11:33 pm
Anonymous said...

Draga Lenka, verovatno ces pomisliti da sam poludela,ali pored svih mojih masina u kuci najvise volim da koristim staru bakinu singericu,koja je ravnostepajuca,i oduvek sam se pitala,o zasto ta masina nema jos samo cik cak bod,i nista vise,dok nisam slucajno otkrila papucicu koju su amerikanci smislili jos dok je moja pokojna baka na toj istoj bila krojacica.Pa da te pitam,da ne znas mozda da li kod nas tako nesto moze da se nabavi,ili bih morala da potegnem americke veze,hehe :) pozdrav i hvala puno. Mira
http://www.youtube.com/watch?v=sK6pI9gkkoE&feature=endscreen&NR=1

3/18/2013 2:02 am

Post a Comment

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB