ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

Napravite krojačku lutku

23/09/2010

Krojačka lutka je savršena prijateljica i pomoćnica u izradi odeće. Profesionalne krojačke lutke podesive po veličini su prilično skupe za hobi šnajdere, pa su iz tog razloga još uvek i nedostupne u našim radnjama. Međutim, uz malo truda, puno lepljive trake i dobre prijateljice spremne da vam pomogne možete sami napraviti lutku prema svojim telesnim merama.


Pored neke stare majice biće vam potrebna široka molerska traka, ili, još bolje, široka braon lepljiva traka za zatvaranje paketa. Za ispunjavanje forme krojačke lutke možete da upotrebite vatelin ili mleveni sunđer.
Prvo uputstvo u slikama možete pogledati OVDE na Burdinom veb sajtu. Sa krajnje desne strane od prve fotografije članka pojaviće se strelica, pa za svaku narednu scenu uputstva kliknite na nju. Nije potrebno znanje jezika da biste pratili uputstvo, sve se jasno vidi prema fotografijama.


Drugo uputstvo je u obliku izuzetno jasnog video zapisa.


Ovaj način izrade krojačke lutke osmislila je još davne 1938.god. gospođa Kora Smit.


23 comments:

Zondra Art said...

odličan post, jasno i temeljito si sve obradila!
Da znaš da sam se i nasmijala na tvoj navod: krojačka lutka je savršena prijateljica...slažem se:)
Ne gnjavi, ne ogovara, nije ljubomorna i još puno, puno toga:)
Pusa!
Ugodan vikend.

9/23/2010 11:49 pm
Mare said...

ovo je fantastično......da mi se ne spava i da imam dobru i pametnu prijateljicu u blizini sad bih si radila vlastitu lutku:)))....
hvala ti na trudu i na divnom i edukativnom postu:)))...
M....

9/24/2010 12:06 am
NiNocHka said...

to je baš nešto što sam tražila ! Hvala ti ! :)

9/24/2010 12:41 am
Maja said...

Nikoli si nisem mislila, da lahko sama naredim svojo lutko! Hvala za idejo!

9/24/2010 8:04 am
HRANDICA said...

Ovo je fenomenalna post! Samo, da još nadjem vrijeme :))
O mojoj jesenskoj fotografiji- nemam ništa protiv ako si je stavila na desk top, tako se svaki put sjetiš mene:)))) Hvala ti na komplimentima.
Pusa i pozdrav sa sjevera.

9/24/2010 8:35 am
bensedin art said...

Ja ostavila komentar, ali sam izgleda zaboravila da pritisnem "post". Elem, pre nekoliko dana pričam sa mužem o krojačkoj lutki i na moje silno iznenadjenje on je pristao da me "oblepljuje". Mislim da će to biti spas za moje šivaće i pletačke kreacije:)! U svakom slučaju postovaću o tome, a možda i priakažem slike, naravno ako nisam baš jako debela:)!

9/24/2010 11:27 am
helic said...

Jedva čekam da se dupliram :))), ovo mi baš treba.

9/24/2010 1:18 pm
Mare said...

kuc,kuc....opet ja:))......imaš nagradu na mom blogu:))...nadam se da ćeš ju preuzeti:))...
M....

9/25/2010 10:09 am
Lenka said...

Hvala Mare :)))

9/25/2010 10:23 am
Dubilja said...

Nagradu možeš preuziti na mom blogu. :)

9/26/2010 10:50 am
Drangulije said...

odlicno, sve na jednom mestu...
nego- imas li ti ovakvu lutku?

9/27/2010 11:22 pm
Lenka said...

eh, ne jednu, nego tri...
prvu sam napravila kada sam imala 20 godina i počinjala sa studijama dizajna , drugu sa 28, treću posle porođaja..., tako da imam muzej lične telesne metamorfoze...
Četvrtu pravim kada smršam (a to ide teško jer mnogo volim čokoladu i sladoled)!!!

9/28/2010 12:00 am
Jane Doe Vintage Shop said...

Fantasticno! Bas mi treba nekoliko ovakvih lutki za Jane! Sada cu da se bacim na posao:) Hvala na fenomenalnom postu!!
Pozdrav!

10/03/2010 5:37 pm
Anonymous said...

Puno hvala na korisnom postu!
Baš sam se pitala gdje bih nabavila lutku ali sad ću ju napraviti sama.
Nabaciš još par lijepih salvetica i gotovo...kao npr ova
http://www.etsy.com/listing/47110304/tote-bag-original-and-unique

Odličan blog

http://www.facebook.com/ginaregina.handcrafts

10/27/2010 9:09 am
danijela said...

Odlično uputstvo! Hvala puno! Blog je odličan!

10/27/2010 9:47 am
Lenka said...

@ginaregina potpuno si u pravu!!!
Pre salveta, za one koji ne znaju, oblepiti lutku novinama uz pomoć drvofiksa, kao za papirmaše. Kada se novine osuše premazati belom akrilnom bojom i ukrašavati ili salvetama ili nekim iscrtanim motivima. Ja volim da ih oblepim sa starim šnitovima iz Burde.

10/27/2010 12:00 pm
dragica said...

Ma srce si,to mi je jako potrbno za moje krpice i odmah idem na posao.Puno hvala i pusa do neba!

11/09/2010 10:43 am
Anonymous said...

Koliko kilograma vatelina treba za ovu lutku, ima li neko iskustva? Treba da naručim, jedva nađoh firmu koja prodaje na malo, ali nemam pojma koliko mi kilograma treba...upomoć!

3/01/2011 12:02 pm
mama zombi said...

Super post Lenka, čim prije ću se baciti na izradu. Imam nešto sitne spužve, samo nisam sigurna dal će biti dovoljno za moje proporcije :)
Hvala.

3/21/2011 11:44 am
Anonymous said...

Super stvar, bas sam odusevljena, cim mi stigne sestra, odmah pravimo jednu lutku mojih dimenzija.....

5/12/2011 5:31 pm
Sanja said...

Ovo je zaista fenomenalno : ))
Čim izradim sebi krojačku luktu vrlo rado ću podeliti iskustvo i fotografije sa vama : ))

7/08/2011 10:08 pm
Kristina Barać said...

Stavrno cu morati sama da je napravim, jer je jako zelim.:))))

10/17/2012 5:27 pm
Jaca Petkovic said...

Hvala draga Lenka što si sa nama podelila ova detaljna uputstva i linkove. Ja imam unukicu od tri godine, isto se zove Lenka ;) i jako volim da šijem za nju, ali ona je tako nestašna da ni sekunde ne miruje i vrlo je teško nešto probati na njoj. Imaš li ideju kako bih napravila krojačku lutku za dete od 3-4 godine?

12/16/2012 9:06 pm

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB