ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

Motivi za slikanje na nameštaju, kutijama, ogledalima...

06/05/2010

Motivi tradicionalnih biljnih ornamenata uvek su bili vrlo popularni za ukrašavanje nameštaja i drugog sitnog pokućstva. Tradicionalni motivi su vrlo popularni i za ukrašavanje odevnih predmeta, pa ako ste vični vezu, konture delova motiva možete izvući na platno i oslikati ih iglom i koncem.

Za svaku sliku, da biste je preuzeli u odgovarajućoj veličini kliknite na link iznad nje. U okviru galerije, u desnom uglu, nalazi se lupa za povećanje sa znakom plus - kliknite na nju kako bi se motivi prikazali u svojoj pravoj veličini, a zatim ih sačuvajte.








7 comments:

Villa-loredana said...

Hvala Loredana

5/06/2010 10:09 am
Lenka said...

Namera mi je da dva puta mesečno postavljam šablone za ornamentalne motive koji mogu da imaju široku primenu.
Moja vredna mašina za vez sigurno će izvesti ovaj poslednji motiv na
jednu letnju tašnu i platneni kaiš, mada , može dobro da ispadne i na nekom raneru...

5/07/2010 10:53 am
Sanja said...

Lenka koju masinu za vez imas? Nikako ne mogu da se usudim da kupim neku jer niko koga poznajem nema iskustva sa vez masinama... a volela bih da sebi nekad nesto izvezem kad sasijem neke suknje i tvoj blog me je mnogo obradovao svojim postojanjem :)

5/13/2010 6:10 pm
Lenka said...

Ja sam veliki obožavalac Bernina mašina za šivenje, tako da su i moje dve mašine za vez ove marke.
Mašina koju bih preporučila, i sa kojom i ja najviše radim, je Deco 340(Berninin model). Vrlo je kvalitetna, ja sa njom vezem čak i na papiru, jednostavna za rad i cena joj je za ovu kategoriju prihvatljiva (1000 eura). Moram da napomenem da sa njom može da se radi samo vez, znači operacije za šivenje ne postoje.
Druga mašina za vez koju imam je Aurora(Isto Berninin model), i ona je kombinacija vez-šivenje tako da je malo skuplja(malo manje od 2000 evra). Međutim, ja prednost dajem ovoj prvoj, Deco 34o, što ne znači da Aurora nije dobra, naprotiv, ali je mnogo osetljivija i dok veze mora da bude priključena na računar, a to može da bude problem kada je radna površina u pitanju.Tako da moj predlog je sigurno Deco 340.

5/13/2010 10:55 pm
Millie said...

Motivi su savrseni...da li ti sama crtas ove sablone (sto me ne bi zacudilo)?

5/29/2010 1:06 am
Lenka said...

Motivi su iz knjige o istoriji ornamenta raznih kultura, ali sam ih ja prema postojećem nacrtu iz knjige uradila u illustratoru jer su mi bili potrebni u vektorskom formatu za digitalizaciju motiva za vez mašinu.

6/01/2010 12:24 pm
Nesa said...

Pozdravljam sve clanove ovog predivnog bloga a posebno autora. SLucajno sam naisao na ovaj blog trazeci nesto upravo za masinu za vez DECO340 koju je pomenula gospodja Lenka. Moram reci da imam tu masinu i takodje Bernette55 i prezadovoljan sam kao laik, takodje je moja preporuka svima koji se dvoume oko izbora da se Bernina masine odlicne.

11/24/2010 3:10 pm

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB