ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

Uputstvo za Bagat mašine za šivenje

07/04/2010

Mašine za šivenje Bagat su ranije bile najrasprostranjenije na našim prostorima. Ako ne možete da nađete štampano uputstvo za vaš model, probajte sa ovim u PDF formatu  sa stranice slovenačkog servisa za mašine. Modeli mašina su Vesna Bagat, Slavica Bagat, Ruža Step Bagat i Višnja S Bagat. U slučaju da imate problem sa nekim starijim modelom druge marke slobodno pošaljite fotografiju sa imenom mašine na krpiceikonci011@gmail.com , pa ću pokušati da pronađem uputstvo za vašu marku i model  mašine.
Svakako, pogledajte i članak o opštem radu sa mašinom za šivenje; sigurna sam da će pomoći, jer sve one rade po istom principu.

Uputstvo za Bagat Danicu, OVDE ili OVDE.

Uputstvo za Bagat Jadranku je OVDE. Njlepše hvala Milji koja je uputstvo skenirala i poslala.

DOPISANO 26.10.210.
AKO NAVEDENI LINKOVI NE RADE
Sudeći po pismima koja mi šaljete u poslednje vreme izgleda da gore navedeni linkovi više ne rade. Uputstva sam postavila na 4Shared servis za preuzimanje podataka. Kliknite na plavi kvadratić sa natpisom Download now i sačuvajte preuzeti dokument u My documents na vašem računaru.

 Evo adresa:



dopisano 15.04.2011.
   BAGAT JADRANKA  

Ljubaznošću jedne divne Milje dobila sam skenirano uputstvo i za Bagat Jadranku, možete ga preuzeti OVDE.

65 comments:

Anonymous said...

hvala na informacijama

Milena

4/27/2010 9:55 pm
Anonymous said...

fantastičan sajt...
Jelena

6/12/2010 5:36 pm
Drangulije said...

imam danicu bagat, i moram da kazem da je jako teska za rad.
cim se nesto malo pomeri ili se mozda jace zategne konac, ili je pak tkanina malo deblja negde, preskace, nece da vuce konac...
posebno imam problem sa donjim koncem, dok se ne podesi, poludim :)
srecom, mama ima zivaca jos uvek za to, pa prepustim sve to njoj...
moram da kazem da pricala sa jos nekim ljudima koji imaju istu masinu i da imaju iste probleme... :)
bas je posebna ova danica :P

6/19/2010 12:13 pm
Lenka said...

Danica zaista jeste teška za rad, mnogo problema pravi sa mršenjem donjeg i gornjeg konca kao i sa regulacijom napetosti konca (barem iz mog iskustva).
Danas ima predivnih jednostavnih modela sa kojima je šivenje prava pesma (i nisu skupe - oko 120e neki osnovni model),pa ne moraš pola vremena da provedeš u štelovanju mašine, nego sedneš i šiješ sa uživanjem ono što si zamislila.

6/20/2010 9:03 pm
UNIKAT! said...

veoma zanimljiv i koristan blog! Hvala Puno!

9/26/2010 11:04 pm
Predrag said...

Pozdrav svima,
potreban mi je savet. :) Imam masinu bagat Salvicu koja je trenutno u neispravnom stanju. Zanima me sta je vase misljenje da li da je popravim ili da kupim Berninu 66 za koju sam cula dosta pohvala?

Danijela

10/19/2010 9:29 am
Anonymous said...

svaka cast za blog i za savjete! imam molbu-potrebno mi je uputstvo za danicu bagat. ako biste mi mogli reci gdje bih to mogla nabaviti (po netu trazila-nema :(( ), bila bih vam jako zahvalna. i samo nastavite, blog je pravo otkrice, hvala vam!!

Marina

10/21/2010 6:26 pm
Lenka said...

Danijela, moj savet je , ako ste u mogućnosti, bolje kupite novu mašinu. Bernina 66 je neuporedivo bolja mašina od Slavice, osetiće se kao da sa bicikle prelazite na avion :). Razlika je ogrooooooomna!!!

10/21/2010 7:13 pm
Lenka said...

Marina, trebalo bi da pripremim uputstvo za Danicu i Jadranku, ali zbog obaveza ne stužem da ga skeniram;iskreno se nadam da ću u naredne 2 sedmice nešto uraditi po tom pitanju :).

10/21/2010 7:17 pm
Anonymous said...

e, bas vam hvala!!! jedva cekam to uputstvo, vec dugo ga trazim....

Marina

10/22/2010 1:36 pm
Sandra said...

Nedavno sam otkrila Vas blog i nemam reci hvale! Pored svih obaveza koje imam ne bih bila u mogucnosti da idem na kurseve sivenja, a sivenje mi je vrlo privlacno. Ipak, imam problem sa nepoznavanjem rada na Bagat Jadranki. Dobila sam je nedavno, ispravna je ali se jos ne usudjujem da pocnem. Jedva cekam Vase uputstvo. Pozdrav!!!

10/23/2010 10:39 am
Anonymous said...

Bas lep blog jedva sam cekala da se tako nesto pojavi da razmenimo iskustva.Imam masinu Danicu i masinu Ruza-Seletronik pa bi volela da mi neko kaze koja je razlika u kvalitetu rada izmedu njih, ja sam apsolutnna pocetnica.

11/08/2010 8:23 am
Tamara said...

Ideja Vam je odlična! Kupila sam mašinu Singer 518 ali nema uputa pa se mučim.Može li mi netko pomoći)

11/20/2010 4:29 pm
Lenka said...

@Anonymous
Po mom mišljenju Ruža je mnogo jednostavnija za upotrebu i mekša je u radu.

@Tamara još jedna gospođa me je molila za uputsvo za Singer 518. Imam osnovno uputstvo na engleskom, trenutno ga prevodim, pa ću ga postaviti na blogu za preuzimanje u narednih nekoliko dana.

11/24/2010 6:57 pm
Marina said...

Zanima me da li valjaju ove sad nove masine sto se nalaze u slobodnoj prodaju SINGER a pise da im je zemlja porekla PRC tj KIna. Zaista sve pohvale za sajt,blog, mnogo toga se nauci..

1/03/2011 8:23 pm
Lenka said...

@Marina
bitno je da ih kupite od zvaničnog zastupnika sa validnom garancijom, u suprotnom može svašta da se desi..., jer Singer je dosta poslednjih godina menjao vlasnike, prodavao licence...
Jako dobre mašine pristojne cene su Toyota FSL 18(13 000din) i Toyota FSR 21(14 000din).

1/04/2011 5:55 pm
Anonymous said...

Pozdrav svima, ja bih također tebala uputstvo za Danicu, ne znam kako doći do toga. ako mi možete pomoći bila bih vrlo zahvalna

1/11/2011 9:02 pm
Lenka said...

Postaviću :)

1/12/2011 4:52 pm
Dragana said...

Svaka cast. Interesuje me da li se moze naci negde stopica za prisivanje perlica za Ruzu, ako postoji,i da li ima opsirnije uputstvo za vez na Ruzi?Veliki pozdrav.

3/30/2011 11:18 pm
Lenka said...

@ Dragana
za Ružu ne postoji stopica za perlice. Vez na Ruži kao i na bilo kojoj drugoj običnoj mašini za šivenje se izvodi pomoću rama za običan ručni vez, isključenih zubaca transportera i mnogo vežbe. Koliko je meni poznato sve što se tiče veza na Ruži nalazi se u uputstvu za ovu mašinu (1-2strane teksta).

3/31/2011 2:04 pm
Anonymous said...

Zdravo! Blog je super :-) Konacno pokusavam da naucim da sijem. Sada citam da ce biti uputstava za koriscenje bagatovih masina. Ja imam Bagat masinu Jadranka 1. Kada ce izaci uputstovo za "Jadranku" ? Ili dali ima negde na netu pdf fail pa da skinemo sami?
Hvala unapred :-)

4/02/2011 2:06 pm
Lenka said...

Koliko je meni poznato uputstvo za Jadranku nema na netu. Ja sam imala ovo uputstvo, htela da ga skeniram da bih ga ovde postavila ali sam ga negde zagubila u selidbi. Svakako ću probati da ga ponovo nabavim, a onda ću ga sigurno i postaviti ovde za preuzimanje...

4/03/2011 7:42 pm
Anonymous said...

kuci imam uputstvo za Danicu, ovih dana cu ga skanirati, kome treba nek se javi... daliborka.ilic@rbkolubara.rs

4/15/2011 1:05 pm
Anonymous said...

Hvala za upute (za Višnju) i trud. Rudolf Majnik

6/04/2011 5:30 pm
Anonymous said...

Koja masina je najbolja za pocetnicu?Meni ne treba nista puno opcija i mogucnosti,samo neke obicne funkcije za pocetak,ali bih volela da kasnije mogu da prosirim mogucnosti na mojoj masini.Imate li neki predlog?Sajt je super!:) JANA

7/24/2011 12:37 pm
ZmajevaKchi said...

pa ne vjerujem da imate uputstvo za Bagat Danicu :)) HVALA PUNO na ovome, prije par godina sam se potrgala da ih nađem negdje na netu ali nisam uspjela pa sam ju morala sama prokontavati...što je bilo jako dugotrajno :)

10/01/2011 4:32 pm
fungus said...

download linkovi na 4shared ne rade :(

10/14/2011 9:45 pm
Lenka said...

@fungus
rešićemo problem :), obnoviću linkove za vikend

10/15/2011 1:10 am
Anonymous said...

Draga Lenka,

da li Bagat Ruza ima regulaciju sirine boda?
Imam uputstvo ,ali nigdje nisam nasla tu stavku.

Hvala, Vesna

10/20/2011 3:43 pm
Lenka said...

@Vesna,
Bagat Ruža ima samo regulator dužine boda.

10/20/2011 10:42 pm
Anonymous said...

download linkovi na 4shared ne rade :(....i dalje

10/22/2011 6:57 pm
natasa said...

Imam masinu Ruzu bagat...Papucica mi ne radi dobro,kad stanem sa papucicom masina jos uvek radi..u cemu je problem ??.. hitno mi treba odgovor.. molim vas pomagaj te..:)))

11/10/2011 5:50 pm
Lenka said...

@Nataša
definitivno ćete morati da je odnesete kod majstora. U pitanju je elektronika koja mora da se podesi da bi mašina stala sa radom onog momenta kada prestanete da pritiskate nožnu papučicu.

11/10/2011 6:08 pm
djuksi said...

Moze li neko da mi posalje uputstvo za upotrebu za masinu ruza step... Mama me smara danima za to a nikako da je nadjem ovde. Mail mi je djuksidragon@yahoo.com. Hvala puno

11/12/2011 1:58 pm
Anonymous said...

Sužavala sam si traperice i mašina je zapela. pa kad sam je okrenula ispalo je kučište u kojem stoji konac. Ispao je onaj okrugli kotačić u koji se umeće donji konac, i obruč u koji dolazi taj kotačić i onaj poluprsten, tj. tanka žićica. Sad ne znam kako da je složim, pa molim ako ima netko da zna da mi proba ovako objasniti.Mislim da nije ništa puklo, nego je sve ispalo van. Nadam se na ne trebam posjet "doktoru" :-(

11/13/2011 5:35 pm
Vunica said...

Ne rade vise linkovi? Imam ruzu step a trebalo bi mi uputstvo

11/25/2011 12:24 pm
Anonymous said...

Draga Lenka, sve pohvale za sajt, zaista inspirativno! moja mama ima masinu singer 518, a ja bih zelela da sijem sakoe i mozda neke torbice od tanje koze (pismo torbe), pa ako biste mogli da me posavetujete, koju masinu da koristim i da li bi ova mamina mogla da bude dobra za prvu pomoc :)
ako imate neko upustvo za singer 518 bilo bi odlicno da mi i to prosledite.
Hvala unapred,
pozdrav
Daniela

11/27/2011 5:13 pm
Anonymous said...

Da li ste postavili uputstvo za Singer 518? Tu mašinu sam zatekla u stanu i rešila da se oprobam. Drugarica mi je pomogla da namestim konac, ja sam je amaterski podmazala, ali kad šije, sa gornje strane je sve ok, ali sa donje tj. naličja je labavo i umršeno. Primetila sam da kad je najkraći bod, podnošljivo je, ali čim ga malo povećam, sa donje strane- užas. Imate li neki savet kako bih to mogla sama da rešim, s obzirom da nisam još ukapirala svi oni koturi za šta služe :)
Hvala i srdačan pozdrav,
Maja

12/18/2011 12:43 am
Pera said...

Molim vas obnovite SLAVICU!

2/02/2012 10:16 am
Anonymous said...

Draga Lenka,
imam nekoliko pitanja vezano za Bagat Ruzu, nadam se da cete mi znati objasniti.
Prvo je: kakav je hvatac konca kod Ruze? Jesam li u pravu da je rotirajuci?
A drugo je: Ruza ima tzv. saten bod. U uputstvu pise da se iskljuce zupci transportera za taj bod. I kad ja iskljucim zupce materijal se ne pomjera, a ako podignem stopicu da sama pomjeram materijal, onda nece da pravi petlje, tj. nema sta da pritisce materijal. Znate li kako da dobijem ovaj bod, jer mi je dekorativan i htjela bih da ga koristim?

Hvala unaprijed,
dosadna Vesna :)

2/15/2012 12:06 pm
Lenka said...

@Vesna
u pravu ste, Ruža ima rotiacioni hvatač konca :))
Da biste pravilno radili saten bodom morate da isključite zupce, tkaninu stavite u ram za ručni vez, umesto obične stopice stavite specijalnu stopicu za vez ili krpljenje (neki put ovu stopicu zovu i quilt stopica). Pošto su zupci transportera isključeni potrebno je da rukama lagano pomerate ram sa tkaninom u željenom pravcu dok šijete. To je tzv. šivenje slobodnim hodom. Pogledajte ovaj video snimak:

http://www.youtube.com/watch?v=bQsBB1p8KKE&feature=player_embedded

2/16/2012 3:22 pm
Anonymous said...

Veliki pozdrav ! Odmah na početku jedno pitanje. Imam šivacu mašinu Bagat Višnja S Electronik, i...problem.
Problem je sledeci kada stisnem papučicu motor zuji,kao da radi,ali nema snage da pokrene mehanizam,
kad malo poguram ručno napravi par pkreta i opet stane.
Probao sam da skinem motor,jer sam odmah posumnjao da je on riknuo,ali kad sam ga uključio radi kao lud,tako da je motor 100% ispravan.
Probao sam da potrayim problem na ploči,ali kao svaki amater gledam kao tele u šarena vrata.Umalo da zaboravim
čak sam pomislio da je papučica počela da crkava,ali sam uzeo od komšinice,ali problem je isti.
Probao sam papučicu kod komšinice na mašini i sve radi savršeno.
Čak sam probao da podmažem kompletan mehanizam na mašini,sve i dalje isto.Ako neko zna gde je problem neka javi!
Hvala unapred.

3/05/2012 11:05 am
Lenka said...

Pošto motor radi rekla bih da je vašoj Višnji neki prenosni mehanizam zakazao.Višnja ima gumeni remen za motorni pogon koji vremenom može da popusti pa mora da se zameni( obično ako se mnogo olabavio dodlazi do slične situacidje kao kod vas); takođe proverite na zamajcu da li je mehanizam za navijanje konca na špulnu vraćen u normalan položaj ( ako je ostao u položaju za navijanje špulne, može da dođe do ovakve situacije).

3/05/2012 8:02 pm
Anonymous said...

Draga Lenka,

Do sad sam koristila jednu prastaru singericu (i danas radi k'o singerica :)) Ovih dana sam od tetke naslijedila Bagat Danicu, nažalost staru i bez uputstva, pa sam je jutros pregledala i mislim da sam joj prokljuvila gotovo sve funkcije, samo mi nikako ne vuče tkaninu, oni zupci koji bi trebali da je vuku dok igla radi se miču, ali se ne podižu dovoljno da bi je povukli. Našla sam polugicu kojom se podešava njihova visina, ali i kad ih podesim na najviše, opet nije dovoljno visoko sa povuče. Znate li ima li još negdje neko dugmence kojim se to šteluje ili da je nosim na servis?
Hvala, Maja

3/30/2012 11:30 am
Anonymous said...

Gospođo Lenka-pomagajte!
Imam mašinu Višnja s elektronik i neće da šije cik cak.Ravno šije savršeno ali kada prebacim na cik cak nešto počinje zapinjati i igla zapne u dijelu u kojem se nalazi donji konac.Mogu je oslobodti tek kada vratim na šivanje ravno.Ima li pomoći ovom problemu ili je moram nositi na sevis, a to me prosto strah jer zadnji put su mi oderali kožu s leđa.Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

4/10/2012 6:23 pm
Lenka said...

Mislim da vaša Višnja mora ipak kod servisera, verovatno je u pitanju nešto sa štelovanjem grajfera.

4/10/2012 7:50 pm
Anonymous said...

Dobar vam dan !, ja sam onaj sa problemom na mašini-Višnja S Electronik (kada stisnem papučicu motor zuji,kao da radi,ali nema snage da pokrene mehanizam)poslato 3/05/2012. Probao sam vaše savete,ali na žalost ne radi,pa sam rešio da podelim svoje iskustvo,i uspešan popravak i oporavak! Naime jeste da sam skinuo motor i da je radio 100 na sat, ali sam tek kasnije primetio da baca sitne varnice na masu.Prelistavši par knjiga iz elektronike,došao sam do zaključka da se takva pojava dešava,samo ako je neki sloj od namotaja na motoru pregoreo-znaći ne ceo motor.REŠENJE-Kupio sam stari motor od Višnje,ugradio ga,i mašina prede punom snagom,tako da je moja žena prezadovoljna.(ona šije,a ne ja).Eto toliko od mene, nadam se da će nekome da koristi ovo iskustvo. Pozdrav :-)))

5/08/2012 1:59 pm
Anonymous said...

Pozdrav svima!! Draga Lenka i drage prijateljice treba mi vase iskustvo! Zelela bih da slikam na koznim torbicama (koje sama pravim) i na slicnim vestackim materijalima al nisam sigurna koje boje ce se zadrzati i koje naravno nece sprati neka kisica... mnogo bi mi znacilo da ne bacam novac kupujuci razne boje...svki savet je dobrodosao..

Kada sam vec tu zelim da se zahvalim Lenki za preporuku, za Bernina 700D za koju sam se odlucila zahvaljujuci vama,masinica je savrsena i svima je od srca preporucujem..cena je malo jaca (42000) ali iz ovo malo iskustva vredi svaku paricu,pozdrav svima!

5/21/2012 12:21 am
Anonymous said...

bilo bi divno kad bi neko mogao ponovo da uploaduje upustva za Bagat sivace masine, ne mogu nigde da ih pronadjem na internetu :(

5/21/2012 8:41 pm
Lenka said...

Sa akrilnim bojama možete da slikate na koži, skaju i tekstilu. Kupuju se u prodavnicama sa slikarskim materijalom i postoje u mat varijanti i kao akrilne lak boje.

5/22/2012 12:33 am
Anonymous said...

Zdravo Lenka,
da li bi ste ikako mogli da postavite uputstava za Bagat slavicu(ovi linkovi koji su postavljeni ne rade).Hvala! Veliki pozdrav!

6/06/2012 1:44 pm
Anonymous said...

pozdrav...
zanima me dali mi mozete poslati na mail uputstva za sivacu masinu Bagat Ruza model: JH653
mail..anamarija1713@yahoo.com

7/16/2012 10:58 am
ljilja said...

Pozdrav Lenka, imam masinu "Bagat Ruza". Dobila sam je pre mesec dana i sasila par stvari, ali sad se javio problem, naime, na dodnjem stepu se skuplja konac, ne sije dobro, i posle se sve izvlaci i mrsi konac. Da li mozda znate sta bi mogao biti problem, da nije do konca, ili treba da se podmaze ili...?
Hvala puno u napred :)

9/03/2012 1:03 pm
Lenka said...

@Ljilja
puno puta oštećena ili neadekvatna igla prouzrokuje ovakve nevolje pri radu. Promenite iglu(stavite novu standardnu iglu br.80),stavite nov konac(neka i u igli i u špulni bude ista debljina konca) pa napravite test štep.
Ako i dalje imate problem probajte da regulišet zategnutost gornjeg konca i obratite pažnju da oznaka veličine na igli mora da prati debljinu konca - što je konac deblji potrebno je i da igla bude veći broj.

9/04/2012 5:48 pm
Anonymous said...

pozdrav...
zanima me dali mi mozete poslati na mail uputstvo za sivacu masinu Bagat Ruza model: JH653

mail: ebejza@hotmail.com

12/29/2012 10:55 am
Danica said...

Poštovana, molim Vas za savet!

Je li Danica stvarno toliko komplikovana i problematicna?
Je li bolja Danica ili Toyota?

Hvala!

2/07/2013 7:25 pm
Anonymous said...

Može li neko da pošalje uputstvo za bagat Maju?

3/18/2013 3:44 pm
Marija said...

Dobila na probu jednu staru Super Slavicu. Nije baš za početnicu, ali prije kupovine da vidim mogu li išta naučiti s njom i na njoj.
Našla sam na diplotopu upute za nju, skenirane cijele :)

4/01/2013 5:26 pm
majamaza2 said...


moze li mi neko reci gde mogu skinuti uputstvo za PRIVILEG SIVACA MASINA MODELL 5004



evo linka za sve one kiji imaju BAGAT DANICU
https://www.box.com/shared/tg8l20nd3p

4/05/2013 2:12 pm
majamaza2 said...


drage moje posto za mene nema nadam se da ce vama ovo pomoci....


bagat-vesna-slavica
-https://docs.google.com/file/d/0Bzazcvn7VWuwWWRNdm5mbzhOb1E/edit

bagat-ruza-step
-https://docs.google.com/file/d/0Bzazcvn7VWuwLWZHTjhUeEVMUk0/edit

bagat-visnja-S
-https://docs.google.com/file/d/0Bzazcvn7VWuwUjd0MVZKeXptNWM/edit

danica
-https://docs.google.com/file/d/0Bzazcvn7VWuwOWIwN2NkYzgtN2YxMi00MDk5LTk2MWYtNDRhMTBmMDI5YjE3/edit?hl=sl&authke

4/05/2013 2:21 pm
kalista kallista said...

Pomozite više ne znam šta da uradim! Jedan ,, andjelčić " iz komšiluka mi je odvrnuo,da odvrnuo, dobro ste pročitali, dugme zatezača konca na Danici bagat .E sad, ne mogu ni dete ubiti ,ni majku prevaspitati,ni mašinu pokrenuti. Ima četiri dela metalna na zatezaču kako god sam probala ne ide ,sve ja to lepo sklopim i zavrnem medjutim efekta nema.

6/05/2013 2:49 pm
kalista kallista said...

Pomozite više ne znam šta da uradim! Jedan ,, andjelčić " iz komšiluka mi je odvrnuo,da odvrnuo, dobro ste pročitali, dugme zatezača konca na Danici bagat .E sad, ne mogu ni dete ubiti ,ni majku prevaspitati,ni mašinu pokrenuti. Ima četiri dela metalna na zatezaču kako god sam probala ne ide ,sve ja to lepo sklopim i zavrnem medjutim efekta nema.

6/05/2013 2:49 pm
Dac said...

Draga Lenka,
Juce mi je stigla PFAFF 5420 hobby masina za sivenje, ali uz nju nisam dobila uputstvo.Da li mozda znate gde big ga mogla nabaviti? Juce sam 3h mozgala kako da uvuvec gornji konac, donji sam nekako uspela, nadam se dobro:-) Puno pozdrava!

9/05/2013 11:39 am
Dac said...

Pardon, nije 5420, vec 4250 :-)

9/05/2013 12:33 pm
Tomislav said...

Draga Lenka, imam problem sa mašinom Singer 258. Naime, kada stisnem tipku za šivenje unazad ona šiva u mjestu, ne pomiče platno unazad. Vidim da se zupci pomjeraju gore - dolje ali ne rotiraju se kao što čine kada pomjeraju tkaninu naprijed. Znaš li u čem bi mogao biti problem?

11/27/2013 12:23 pm

Post a Comment

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB