ŠIVENJE I KROJENJE

ŠIVENJE I KROJENJE
Škola šivenja za početnike

KLOT - FRKET

KLOT - FRKET
Kursevi pletenja,heklanja, filcanja...

DEKUPAŽ

DEKUPAŽ
Dekupaž radionice

KURSEVI I RADIONICE

KURSEVI I RADIONICE
Kursevi šivenja i krojenja, pačvorka, modnog dizajna...

Uslovi korišćenja sadržaja sa bloga KRPICE I KONCI

31/12/2009


  Copyright © KRPICE I KONCI 
All rights reserved

Sadržaj bloga KRPICE I KONCI  by Lenka je autorski rad i shodno tome  zaštićen je autorskim pravom. Sadržaji sa ovih stranica namenjeni su isključivo ličnoj upotrebi!!!

Zabranjeno je
 reprodukovanje, distribucija, objavljivanje, prerada
 ili druga upotreba autorskih tekstova i njihovih delova u bilo kom obimu ili postupku, uključujući štampanje, kopiranje ili objavljivanje u elektronskom obliku. Navedene radnje predstavljaju
 kršenje autorskih prava i povlače zakonom predviđene posledice!!!

 
 
 Pre nego se upustite u neovlašćene aktivnosti proverite zakonski predviđene odredbe koje se tiču autorskih prava, OVDE SVE LEPO PIŠE, ili posetite državnu službu i zatražite izvode zakona o autorskim i srodnim pravima.


Protected by Copyscape Unique Content Check

14 comments:

Anonymous said...

Ima li neko uputstvo ya upotrebu masine ya sivenje tipa Bernina 530 Bernina record? Hvala!

8/24/2011 4:47 pm
Lenka said...

Uputstvo:

http://www.dolfmeister.com/files/bernina_record/record_instructions02.pdf

8/25/2011 11:07 am
Anonymous said...

Da li mozete molim vas da napisete kako se sije dvoiglom kod modela bernina bernet e 66.Hvala

10/17/2011 4:26 pm
Lenka said...

Napraviću post za sredy o šivenju dvoiglovkom na ovoj mašini.

10/17/2011 11:50 pm
Anonymous said...

draga Lenka, ja dizajniram torbe, do sada ih nisam ja i sila, ali bih jako volela da pocnem. sada trazim masinu koju bih kupila, pa bih vam bila jako zhvalna da mi pomognete u izboru masine. potrebno je da ta masina sije i kozu, to je tanka koza tako da mislim da ne treba neka posebna masina iskljucivo za kozu. e sad posto sam pocetnik, bilo bi lepo da mi preporucite neku masinu koja nije skuplja od 250e. unapred hvala, pozdrav!

10/29/2011 2:01 pm
Lenka said...

Ja mislim da bi vam za tanju kožu poslužila Bernette E56. Možete dokupiti uz nju i stopicu sa gornjim transporterom kako biste lakše prelazili preko nekih većih zadebljanja. Ovaj model ima i izradu rupice u jednom koraku.
Inače, ako nameravate da se ozbiljnije bavite ovim poslom moja preporuka vam je da vremenom svakako kupite jednu industrijsku ravnoštepajuću mašinu koja će sa lakoćom moći da šije razne debljine kože.

10/30/2011 11:15 pm
Šivaći.strojevi said...

http://masinski-kutak.blogspot.com/

3/15/2012 8:49 pm
Anonymous said...

Blog vam je odlican.Molola bih vas ako imate neku informaciju gde mogu nabaviti stroj za pletenje hitno mi je potrebam.Ja sam iz Makedonije.
Pozdrav i uspesan rad.

5/06/2012 11:01 am
Lenka said...

Znam da je u Srbiji ranije Vihor trade uvozio mašine za pletenje. oni su distributeri firme Brother koja pored mašina za šivenje proizvodi i mašine za pletenje, evo njihove e-mail adrese:
vihortr@beotel.rs

5/11/2012 3:17 pm
Anonymous said...

Postovanje Lenka ,citala sam vas blog i svidja mi se.Pocetnik sam i uzela sam masinu Privileg super nutzstich i imam problem .Donji konac mi se skuplja i pravi lopticu na tkanini.Da li je do masine ili nisam nesto dobro odradila kad mi s eto desava.Unapred zahvalna .TASA.

6/19/2012 7:38 pm
Lenka said...

@TASA
probajte da ponovo pažljivo sprovedete i donji i gornji konac, ako se problem ponavlja probajte da preko regulatora korigujete zategnutost donjeg konca. U većini slučajeva problem bude nepravilno sproveden konac.

6/20/2012 2:54 pm
Ivana Grcic said...

Draga Lenka da li je pametan izbor masina VIKTORIA model 753 jer ja sam totalni pocetnik i nikada do sada nisam sila,ali cu na sve nacine pokusati da naucim.Vas blog mi je dao ideju da pokusam da sijem pa evo me ovde,ako nista bar cu Vas zasmejavati jer moji komentari ce biti 1000 zasto 1000 zato.Pozdrav

11/08/2012 2:15 pm
dina.dince86 said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Postovana,
da li mi nesto vise mozete reci o ovoj sivecoj masini http://www.kupujemprodajem.com/Masina-za-sivenje-Privilege-Germany--8412751-oglas.htm?filter_id=

Kako sam pocetnik, nisam mnogo upucena ni u proces sivenja, niti u izbor masina, pa bi mi svaka sugestija dobro dosla. Hvala Vam mnogo na odgovoru.
Svako dobro i pozdrav veliki od Ane :)

10/28/2013 12:39 pm

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 

© 2010-2011 ·KRPICE I KONCI by TNB